TipScape forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
r0bin0wnz

r0bin0wnz


Aantal berichten : 9
Registration date : 18-11-08

Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Empty
BerichtOnderwerp: Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]   Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Icon_minitimema dec 15, 2008 9:29 pm

Last van een knetterende PC die erg traag gaat? Nou hier kan je het een beetje oplossen (Razz):

Tip 1:

1. Ga naar start en zoek daarna op naar MSCONFIG
2. Klik op Computer Opstarten en dan op Geavanceerde opties
3. Klik op Aantal processors en kies dan het hoogst (op mijn computer 2) en klik daarna op OK.
4. Daarna klik je op Opstarten en al het onnodige moet je NIET aanvinken.
5. Als je klaar bent druk je op OK. Hij vraagt nu of je je PC overnieuw wilt opstarten. Het hoeft niet!

Tip 2:

Defragmanteer je computer. Op Vista zal ik het programma TuneUp proberen. De reden is omdat je ziet wat er gebeurd en hoelang het duurt.

Tip 3:

1. Ga naar Start en ga dan naar Bureau-accessoires en klik dan op Systeemwerkset en Schijfopruiming (Als je Windows XP hebt ga je verder naar stap 3)
2. Als je Vista hebt klik je op Bestanden van alle gebruikers van deze computer.
3. Kies als Station C: en klik dan op OK
4. Nu zal ie gaan scannen voor dingen die weg kunnen (internet files enz.). Als ie klaar is klik je op Meer Opties.
5. Als je op Meer Opties hebt geklikt staat er Systeemherstel en nog een beetje info (xD). Klik op Opruimen (LET OP: je herstelpunten worden verwijderd behalve de laatste!)
6. Nu kan je niet op het venstertje drukken. Sluit het programma NIET uit. Wacht tot ie klaar is.
7. Bekijk nu je GB op je harde schijf is. Het is een beetje meer geworden!



Tadaa... Zo heb je hem een beetje versneld... Ik verander hem nog wel is ;P


Laatst aangepast door r0bin0wnz op wo dec 17, 2008 5:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn72
Chat mod
martijn72


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 30
RS main : Martijn72
RS status : Member
Registration date : 31-10-08

Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]   Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Icon_minitimedi dec 16, 2008 8:19 pm

Hoort dit bij Filmpjes, plaatjes en sites?
OT: Handige guide, heb ik misschien nog wat aan Wink

~Martijn72, Coolste persoon op dit forum Twisted Evil LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
r0bin0wnz

r0bin0wnz


Aantal berichten : 9
Registration date : 18-11-08

Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]   Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Icon_minitimewo dec 17, 2008 5:48 pm

martijn72 schreef:
Hoort dit bij Filmpjes, plaatjes en sites?
OT: Handige guide, heb ik misschien nog wat aan Wink

~Martijn72, Coolste persoon op dit forum Twisted Evil LOL
Denk ik? Het hoort ook niet echt bij guides... Achja anders srry Embarassed .

~ Robin
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerfreeky
Webmaster
Killerfreeky


Aantal berichten : 179
RS main : Rauwe Eend
RS status : Pauze
Registration date : 26-10-08

Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]   Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Icon_minitimewo dec 17, 2008 9:20 pm

Eigenlijk was technische problemen voor dit soort dingen gemaakt, maar die naam klopt niet helemaal, want het is ook voor tips enzo en niet alleen maar voor problemen. Ik zal hem een veranderen en dit bericht verplaatsen. Wink
OT: Wel handige tip!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tipscape.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]   Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zo versnel je opstart snelheid [Only Vista]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TipScape forum :: Non RuneScape :: Technische zaken-
Ga naar: