TipScape forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Money making guide [f2p]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
cibbekip

cibbekip


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 25
RS main : cibbekip
RS status : Pauze
Registration date : 13-12-08

Money making guide [f2p] Empty
BerichtOnderwerp: Money making guide [f2p]   Money making guide [f2p] Icon_minitimezo dec 14, 2008 11:11 am

Welkom bij de money making guide.



Ik vind het leuk om mensen te vertellen hoe je geld verdient, daarom heb ik deze mooie guide gemaakt.

Ik ga eerst vertellen hoe je het met woodcutting doet:

Hoofdstuk 1 YEW

Met woodcutten valt flink geld te verdienen. Als je yew hakt kan je heel wat verdienen. Helaas heb je hier 60 woodcutting voor nodig. Hak ergens yew logs waar je ze kan vinden. Ik heb hier nog wat tips:

Heb je sinds pas 60 woodcutting? Hak dan in lumbridge-draynor. Daar staan er vier. Het nadeel is dat ze vrij ver uit elkaar staan. Als je van lumbridge komt lopen en rechts gaat bij de boom die bij het pad staat,kom je bij een boom die niet iedereen kent. Als je wat hoger hebt kan je ook dicht bij de exange. Achter het varrock paleis. Er is ook nog een plek als je bij de ingang van falador die dichtbij port sarim is de hoek omgaat (niet naar het air altar) kom je bij 2 yews.

benodigde spullem/qeusts/skills:

60 woodcutting
axe

Kaart lumbridge yews:




Hoofdstuk 2 COAL

Mijn coal. Dat verdient wel wat. Als je 60 mining heb is het het beste om in de mining guild te gaan hakken. Daar is het wat rustiger en staan erg veel stenen. Als je dat niet hebt kan je oostelijk van lumbridge en zuidelijk van draynor gaan hakken. Daar staan een paar coal stenen.



Route van bank naar mining guild:

Handige ore's om te verkopen:






Voor een plaatje van de mijn:http://www.lunagang.nl/guild/mining.php


Benodigde spullen/quests/skills:

pickaxe
30+/60+ mining



Hoofdstuk 3 SMITTEN

Smitten verdient redelijk.Niet veel dus. Maar met een hoog mining kan je er ook nog wel wat sneller aan komen. Steel bars of hoger verdient erg veel. Iron en bronze is niet handig. Iron kan mislukken en bronze is te goedkoop(zoals de meesten wel snappen). Steel verdient redelijk. Mithril wat hoger, adamant verdient goed, en rune verdient gewoon heel goed! Als je het eenmaal hebt krijg je heel wat.

Benodigde spullen/qeusts/skills:



Hoofdstuk 4 DARK WIZARDS
(met dank aan daanjas daan)
Bij de magiers bij de zuidelijke ingang bij varrock. Neem armour mee wat bestandt is tegen magic. Je kan food meenemen. De runes die je krijgt verkoop je op de grand exange. Je kan er ook magic mee trainen.

benodigde qeusts/spullen/skills:

Combat 30+ is handig.

Hoofdstuk 5 BALL OF WOLL

Als je schapen scheerd kan je ook wat verdienen. Dit hoofdstuk is vooral voor beginnende spelers. Scheer schapen, maar maak er geen ball of woll van.Verkoop het wol gewoon meteen op de grand exange.Het kan een tijdje duren,maar het is de moeite waard.per 27 kom (een intervory,eigenlijk zijn er 28,maar 1 plek wordt in beslag genomen door het scheermes)je uit op ongeveer 3.000 gp/coins(3k).

Map:


Benodigde qeustes/spullen/skills:

shear



Hoofdstuk 6 FISHING

Vis lobsters.Geen zwaardvis,dan vang je telkens van die nutteloze tuna's.De lobsters zet je vervolgens op de bank in draynor.Bij een bepaald aantal stop je en verkoop je het op de grand exange.Tip:maak gebruik van een exploxer ring (3),dan hoef je 1× geen 30 coins te betalen(terugreis).Dan doe je op het eiland als je klaar bent cabage pats teleport.

Kaart musa point(karamja f2p gedeelte):

Benodigde spullen/qeustes/skills:

60 coins.
lobster pot
40 fishing
(exploxer ring (3))

Hoofdstuk 7 HILL GIANTS

Ga naar de hill giants.Ik zal vertellen hoe je het kan vinden.Iets voor de brug van de barbarian village stop je.Je bent dus niet in de barbarian village.Daarna ga je naar het noorden.Als het goed is ben je nu bij een huisje.Open de deur,daarvoor heb je een brass key nodig.Dood daar hill giants.Verkoop de bones op de grand exange.

Voor een kaart en informatie voor de grot en grotere route:http://www.lunagang.nl/kaart/edgeville-dungeon.php

benodigde qeusts/spullen/skills:

Brass key.
Armour & wapen
Food als je combat nog geen 40 is.
Als je zonder food wil raad ik je aan minimaal lvl 40 te zijn.

Hoofdstuk 8 WINE OF ZAMORAK

Wine of zamorak kan ook verdienen.loop bij de goblin village naar het noorden en dan kom je bij een tempel.Gebruik telekinetic grab.Dan woord je niet aangevallen.Maar anders kan je ook alle monnikken doden en de wijn pakken.Pak nu de wijn en verkoop het op de grand exange.De wijn is tussen de 300 en 400 coins waard.1 intervory kost ongeveer 12K.Tip:Als je geen plaats meer heb,maar wel 2 air runes en 2 law runes,drop dan 1 wine.Pak dan weer een wine,en drop die,pak de andere op zodat die niet verdwijnt,wissel zo door totdat er weer een wine is.Drop er dan nog 1,zodat er 2 op de grond liggen.Dan pak je die wine zodat je runes opzijn.Dan pak je die andere ook weer.Zo heb je toch een volle intervory als je runes gebruikt!

benodigde qeusts/spullen/skills:

Als je geen telekinetic grab gebruikt:food/37 prayer.Tip:gebruik cooked meat,dat healt 3.Als alle monks dan dood zijn en er een pakt zullen er 3 hitpoints afgaan.Eet die meat dan op,dan heb je precies genoeg.
28 law rune
28 air rune
(27 cooked Meat)
(prayer:Protect from magic)


Waarschuwing:Deze runes zijn benodigd voor 1 intevory,dus niet meerdere!



HOOFDSTUK 9 VRAGEN

Heb je vragen? Dan kan je dat hier vragen. Het komt er te staan met een antwoord. Er is ruimte voor 10 vragen.

Deze guide heb ik gemaakt op lunagang dus deze guide heb ik van mijn eigen lunagang guide. Ik weet niet of het mag anders stuurt een moderator me maar een pb'tje. Ik moet je plaatjes nog ff doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn72
Chat mod
martijn72


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 30
RS main : Martijn72
RS status : Member
Registration date : 31-10-08

Money making guide [f2p] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Money making guide [f2p]   Money making guide [f2p] Icon_minitimezo dec 14, 2008 11:54 am

Ziet er goed uit Razz

8.5/10 Smile

Ga zo door!!

~Martijn72, Chat mod

klik link:
kom naar mijn 99 cooking party!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
cibbekip

cibbekip


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 25
RS main : cibbekip
RS status : Pauze
Registration date : 13-12-08

Money making guide [f2p] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Money making guide [f2p]   Money making guide [f2p] Icon_minitimezo jan 04, 2009 12:47 pm

Ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Money making guide [f2p] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Money making guide [f2p]   Money making guide [f2p] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Money making guide [f2p]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Green dragon Money making.
» Plaatjes post guide!
» Runescape armour guide voor f2p'ers!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TipScape forum :: Over RuneScape :: RuneScape guides-
Ga naar: