Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
Onderwerp: 40 summoning ^^ za nov 01, 2008 11:12 am
Zoals de titel al zegt, w00t! 40 summoning!! Pic:
~Martijn72, clanchat mod
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ za nov 01, 2008 11:18 am
Gratz. Maar zijn levels 40 niet een beetje overdreven om een topic van te maken? Ik verander de naam wel ff in Behaalde Goals en Quests. Dan maak ik wel een sticky voor dit soort levels up.
~Freeky, webmaster
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ za nov 01, 2008 11:26 am
Done! Dus zou je het even daa willen zetten? Dan kan ik deze sluiten.
~Freeky, webmaster
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ za nov 01, 2008 12:51 pm
Killerfreeky schreef:
Gratz. Maar zijn levels 40 niet een beetje overdreven om een topic van te maken? Ik verander de naam wel ff in Behaalde Goals en Quests. Dan maak ik wel een sticky voor dit soort levels up.
~Freeky, webmaster
Ja, das waar, maar wil ook forum een beetje mooier maken, dus wat meer topics, anders vind niemand er wat aan... En 40 summoning is wel mooi ^^, maar 40 magic ofzo, ja dat is een beetje saai om topic van te maken. Maar nu al een sticky maken is een beetje overdreven... pas als er teveel topics komen moet je zoiets doen -.-.
~Martijn72, clanchat mod
Killerfreeky Webmaster
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ za nov 01, 2008 1:56 pm
martijn72 schreef:
Killerfreeky schreef:
~Freeky, webmaster
Ja, das waar, maar wil ook forum een beetje mooier maken, dus wat meer topics, anders vind niemand er wat aan... En 40 summoning is wel mooi ^^, maar 40 magic ofzo, ja dat is een beetje saai om topic van te maken. Maar nu al een sticky maken is een beetje overdreven... pas als er teveel topics komen moet je zoiets doen -.-.
~Martijn72, clanchat mod
Idd, je hebt gelijk. Maar ik ben webmaster dus ik mag beslissen! Dus hij gaat int sticky!
~Freeky, webmaster
martijn72 Chat mod
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ zo nov 02, 2008 6:12 pm
Killerfreeky schreef:
martijn72 schreef:
Killerfreeky schreef:
~Freeky, webmaster
~Martijn72, clanchat mod
Idd, je hebt gelijk. Maar ik ben webmaster dus ik mag beslissen! Dus hij gaat int sticky!
~Freeky, webmaster
....Een webmaster kan tog ook verplaatsen? succes! ^^
~Martijn72, clanchat mod
Killerfreeky Webmaster
Onderwerp: Re: 40 summoning ^^ zo nov 02, 2008 6:14 pm
Ja, maar ik kan een onderwerp niet als reactie op en ander topic zetten. Maar ik kan wel topics sluiten, en je het zelf ergens ander laten zetten. ^_^