| Het post-je-muziek topic! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
| Onderwerp: Het post-je-muziek topic! vr okt 31, 2008 8:37 pm | |
| Ik had hier eerst gewoon een mooi nummer gepost, maar aangezien veel mensen hun muziek hier gingen posten, veranderde ik de naam! Post hier muziek die je vind op internet, of gewoon jou lieveelingsnummer, of wat-dan ook! Zolang het maar muziek is! Nirvana-Smells like teen spirit: Nu jullie! Vééééééééél post plezier! ~Martijn72, Chat mod
Laatst aangepast door martijn72 op wo nov 19, 2008 9:59 pm; in totaal 5 keer bewerkt | |
|
| |
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! vr okt 31, 2008 9:19 pm | |
| De tags werken niet, ik zou niet weten waarom, maar post maar in URL tags. ^_^ | |
|
| |
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! vr okt 31, 2008 9:24 pm | |
| - Killerfreeky schreef:
- De tags werken niet, ik zou niet weten waarom, maar post maar in URL tags. ^_^
OK. zal ik proberen ^^ | |
|
| |
Kees Technische mod
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 58 Registration date : 10-11-08
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! wo nov 12, 2008 4:35 pm | |
| Ik ben helemaal weg van Coldplay. Ik weet niet of jullie het kennen, daarom hier een filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=oxWCaG_IAts&feature=related Het is nog een RSMV ook EDIT: Onze lieve Freeky, de youtube code doet het niet! | |
|
| |
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! wo nov 12, 2008 5:55 pm | |
| Was ik ook al achter. Kan er niks aan doen Sorry. ~Freeky, webmaster | |
|
| |
martijn72 Chat mod
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! wo nov 12, 2008 10:44 pm | |
| Ik weet wat je moet doen, kopieer de link: INSLUITEN, en niet de URL ofzo ~Martijn72, chat mod | |
|
| |
IbanezR
Aantal berichten : 8 RS status : Gestopt Registration date : 01-11-08
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! wo nov 19, 2008 5:27 pm | |
| I like AC/DC see me picture en oh Boska... K heb ook wel iets van Coldplay see u! Ibanez... | |
|
| |
martijn72 Chat mod
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! wo nov 19, 2008 5:53 pm | |
| - BoskaWouter schreef:
- Ik ben helemaal weg van Coldplay. Ik weet niet of jullie het kennen, daarom hier een filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=oxWCaG_IAts&feature=related
Het is nog een RSMV ook
EDIT: Onze lieve Freeky, de youtube code doet het niet! Dat is zeker mooie muziek! Enne... hier is je filmpje: kopieer de Inluiten link, niet de URL. Gewoon in je post plakken, hoef je niet nog tussen YouTube tags te plaatsen . ~Martijn72, Chat mod | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Het post-je-muziek topic! | |
| |
|
| |
| Het post-je-muziek topic! | |
|