TipScape forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn website, rate hem!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kees
Technische mod



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 58
Registration date : 10-11-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimewo nov 12, 2008 4:32 pm

Ik weet dat je geen reclame mag maken voor je website, maar, volgens mij, is dit geen reclame. Ik wil weten wat jullie van mijn site vinden, zodat ik hem kan verbeteren. De site is nog volop in ontwikkeling, maat toch wil ik graag tips!

De link is: www.tips-runescape.NL Zijn er hier (behalve onze Freeky) nog andere mensen die verstand hebben van HTML/PHP/CSS ?

Nou ja, reet or heet. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerfreeky
Webmaster
Killerfreeky


Aantal berichten : 179
RS main : Rauwe Eend
RS status : Pauze
Registration date : 26-10-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimewo nov 12, 2008 5:56 pm

Mooie site! BTW: zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tipscape.forumactie.com
martijn72
Chat mod
martijn72


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 30
RS main : Martijn72
RS status : Member
Registration date : 31-10-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimewo nov 12, 2008 10:42 pm

NAAAIS site!
Je geeft heel goede informatie voor beginners, zoals de trainings plaatsen, en je legt de moeilijke woorden goed uit .
9/10 cheers .

~Martijn72, chat mod
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees
Technische mod



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 58
Registration date : 10-11-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimewo nov 12, 2008 11:46 pm

martijn72 schreef:
NAAAIS site!
Je geeft heel goede informatie voor beginners, zoals de trainings plaatsen, en je legt de moeilijke woorden goed uit .
9/10 cheers .

~Martijn72, chat mod

Bedankt man! Dat is inderdaad ook mijn bedoeling, goed uitleggen voor beginners. Ik heb nu ook links naar dit forum geplaatst. We moeten meer bezoekers!

Zou iemand hier nog willen helpen met een guide schrijven? En ik denk wel dat het mag, omdat ik een andere doelgroep heb. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pietje560
Moderator
Pietje560


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 28
RS main : Pietje560
Registration date : 29-10-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimeza nov 15, 2008 10:03 pm

Ik geef 'm een acht!

Veel succes met alles, wat je nog moet doen Wink

Pietje560, moderator
Terug naar boven Ga naar beneden
Intello




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 27
RS main : Intel520
RS status : Gestopt
Registration date : 17-11-08

Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitimema nov 17, 2008 10:43 pm

Mooi mooi mooi, maar zoals ik al zei op xFire : beetje saaie kleuren. Ja, ik weet het, het moet ook niet alle kleuren van de regenboog hebben. Maar TE veel dezelfde kleuren is ook niet mooi vind ik. 8/10 Het is een goede site voor beginnende RSers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.callofdutyforum.co.nr
Gesponsorde inhoud





Mijn website, rate hem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn website, rate hem!   Mijn website, rate hem! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn website, rate hem!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rate de sig/avatar boven je!
» Freeky's eerste pixel! Rate! =D
» Website ligt er uit.
» Slogan website
» Spellingsfout op de website?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TipScape forum :: Non RuneScape :: Filmpjes, plaatjes en sites.-
Ga naar: