Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
Onderwerp: `Eends TOTAAL VERNIEUWDE blog! 50 fishing! (#5) di nov 04, 2008 11:02 pm
Welcome to my blog!
Hallo, Ik wens je nogmaals van harte welkom in mijn totaal vernieuwde weblog!
Inhoudsopgave
Inhoudsogave
Inleiding
Muziekje
Bank een armour
Goals en statz
Levels up
Random pics
Credits
Inleiding Van harte welkom op mijn bogje! =D (4e keer ) Ik ben Freeky, webmaster van TipScape. (A) Ik ben zo'n beetje gestopt met Killerfreeky, mijn oude account, en die is nu afgezakt naar mijn pkertje. Voortaan zul je mij online zien op Rauwe Eend. Ik ben level 3 skiller geworden, want ik wilde iets speciaals en ik wilde met een schone lij beginnen, en ik was het combat gedoe zat. Dus dit leek mij de beste oplossing: Ik begin met een schone lij op een nieuw account met een speciale naam en het is een speciaal soort account die niets met comat te maken heeft. Dit is mijn blogeje, en ik wens jullie allemaal veel kijkplezier! (En zouden jullie ook een berichtje achter willen later? Dat zou leuk zijn!)
Muziekje Een leuk muziekje wat je kan luisteren terwijl je mijn blog doorleest. Deze verander ik ongeveer om de week. Deze keer: Novastar - Because
Bank en armour
Dit hoofdstuk in verdeeld in 2 delen (heel verrassend ): Bank en Armour. ^_^
BANK
Mijn bank is niet heeeeeel groot. Naast alles wat hier staat heb ik ook nog ermour, maar die draag ik, dus die staat hieronder.
ARMOUR
Hier loop ik zoal in rond. Eigenlijk draag ik nooit iets anders. tenzij ik gevaarlijke dingen doe, dan heb ik niks aan. ^^
Mooi hah?
Goals en statz
Ook dit de verdeling van dit hoofdstuk is weer een verrassing. Goals en Stats. Alleen begin ik dit keer eens met de stats, dan hebben we het ergste vast gehad. STATZ Niet echt geweldig, maarja! xD
(Niet meer up-to-date)
GOALS Mijn goal ik zoveel mogenlijk 50 halen. Ik heb nu 5 skills 50 (cooking, firemaking, woodcutting, fishing en crafting) Ik heb het verdeelt in korte en lange termijn goals.
Korte termijn Deze goals heb ik snel af. cooking 53/60 Yews! fletching 25/30 Staat ook mooi, en heb ik weer een skill ranket Minder korte termijn Deze doe ik later. agility 23/50 Weer een 50ert woodcutting 53/60 Kweet niet hoelang dit nog gaat duren, maar ik wil het wel graag! O:) Lange tarmijn Ik zou blij zijn als ik deze in 2009 haal Total level 335/600 Geen idee waarom farming 1/30 Ranket, en staat mooi ???????? ??/99 Skillcape!! Maar welke?
Completed
fishing 50/50
levels up
Hier zie je per skill mijn laatste level up. Hoe hoger hij staat, hoe nieuwer het plaatje is. Ik maak niet van elk level up een plaatje, want als ik aan het firemaken ben ga ik toch elke minuut een level up. Das een beetje veel werk.
25 fletching
50 fishing
Woet! Mijn 3e 50ert!
53 COOKING
50 CRAFTING!
Inmiddels al 51
Random pics
Hier staan een paar plaatjes, zowel van RuneScape als van paint op photoshop.
Dit is een pixel die ik een keer maakte, mijn eerste, en ik denk ook mijn laatste, maar mischien krijg ik er nog wel een keertje zin in.
Ik op de foto met de kerstman :
(Kerstman is Pietje560)
Dit zijn mijn beste photoshop werkjes, ik ben er nog niet zo goed in.
[b]Meer plaatjes zien? Of mischien wil jij er ook één? Klik hier.
Credits
Tsja... dan zijn we nu toch echt aan het einde gekomen van mijn blogske...
Ik hoop dat jullie hel leuk vonden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken.
Credits: (Dit is een bedank lijstje, maar credits klinkt mooier )
-Pietje560: leuke rs, maar ook rl vriend. Altijd gezellig om samen op rs te praten. Hij helpt ook goed mee aan de site. -Martijn72: Leuke broer! IRL praten e veel over rs en leer je me veel. -Cbow Tank: Leuke RuneScape vriend. Veel geskilld met I lvl 3 burn. (zijn oude acc, skiller) En ik heb een leuke tijd op je forum gehad! -Magieman70: leuke concurent -BoskaWouter: Heeft me heeeeel veel met de site geholpen. Altijd leuk op msn. En verder wil ik iedereen die op dit forum it, en iedereen die me iets geleerd heeft over websites maken badenken. :') En nog veeeeeel meer mensen! En jíj bedankt voor het lezen van mijn blog.
~Freeky, webmaster
Laatst aangepast door Killerfreeky op di jan 06, 2009 8:03 pm; in totaal 69 keer bewerkt (Reden : TOTAAL VERNIEUWD!!)
Pietje560 Moderator
Aantal berichten : 45 Leeftijd : 28 RS main : Pietje560 Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: `Eends TOTAAL VERNIEUWDE blog! 50 fishing! (#5) wo nov 05, 2008 3:51 pm
gl
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: `Eends TOTAAL VERNIEUWDE blog! 50 fishing! (#5) wo nov 05, 2008 3:57 pm
Pietje560 schreef:
gl
Ty?
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
Onderwerp: Re: `Eends TOTAAL VERNIEUWDE blog! 50 fishing! (#5) wo nov 05, 2008 10:38 pm
GL met je goals! Mooi blog ^^
~Martijn72, clanchat mod
Killerfreeky Webmaster