Aantal berichten : 90 Leeftijd : 26 RS main : cibbekip RS status : Pauze Registration date : 13-12-08
Onderwerp: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 1:53 pm
Ik kan geen plaatjes hosten. Dan staat er bij imageschake dat de pagina is verlopen als ik weer op ga naar druk. Als ik dat niet doe gebeurd er helemaal niets. Wat is de reden daarvan als ik vragen mag? Dat wil ik dan eigenlijk bij mijn guide van geld verdienen met yew's posten. Komt dat gewoon door de site zelf of foute verbinding door tipscape? Misschien moet de technische mod daar wat aan doen...
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
Onderwerp: Re: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 2:49 pm
Ik maak nu guide af met andere site ^^ Geen photobucket. Hier blijven je plaatjes bewaard: www.photobucket.com
~Martijn72, Chat moderator
Killerfreeky Webmaster
Aantal berichten : 179 RS main : Rauwe Eend RS status : Pauze Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 3:01 pm
Dit hoort niet in dit subforum
Dit forum biedt ook een uploadsysteempje, door simpelweg boven het bericht op dat knopje waar een plaatje en een soort discette opstaat te drukken en een bestand uit te kiezen. Selecteer de direct-link en zet hem tussen de [img[ tags.
EDIT: Dit is btw mijn 150e post.
martijn72 Chat mod
Aantal berichten : 200 Leeftijd : 30 RS main : Martijn72 RS status : Member Registration date : 31-10-08
Onderwerp: Re: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 3:46 pm
Onderwerp: Re: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 3:48 pm
Killerfreeky schreef:
Dit hoort niet in dit subforum
Dit forum biedt ook een uploadsysteempje, door simpelweg boven het bericht op dat knopje waar een plaatje en een soort discette opstaat te drukken en een bestand uit te kiezen. Selecteer de direct-link en zet hem tussen de [img[ tags.
EDIT: Dit is btw mijn 150e post.
OMFG!!! Heb ik dan die guide voor niets gemaakt??!@!@!@!@??!@?!?@?
~Martijn72, Chat mod
cibbekip
Aantal berichten : 90 Leeftijd : 26 RS main : cibbekip RS status : Pauze Registration date : 13-12-08
Onderwerp: Re: Plaatjes hosten. zo dec 28, 2008 4:28 pm
Ja, maar zo doe ik het ook! Maar dan kan het niet! En vraag over fotobucket: Is dat gratis en moet je postcode invullen ofzoiets?