TipScape forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Geld verdienen met yew's.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
cibbekip

cibbekip


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 25
RS main : cibbekip
RS status : Pauze
Registration date : 13-12-08

Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitimevr dec 26, 2008 10:26 pm

Hey tipscapers! Dit is de 3e geld verdienen guide van het forum. Ik ga jullie laten zien hoe je het met yew's kan doen. Ik laat bekende yews zien. Je hebt een axe nodig en 60 woodcutting. Ik raad je 70 woodcutting aan, anders hak je ze erg sloom. De axe moet adamant, rune of dragon zijn. Als je geen rune kan kopen, dus dood bent gegaan of gehackt bent of misschien heb je wat gekocht, kan je een adamant gebruiken. Als je geen rune axe hebt en hem kan kopen, moet je dat dan wel meteen doen. Ben je geen member, dan moet je gewoon deze axe gebruiken. Ben je member, raad ik je het aan om een dragon axe te kopen of ervoor te sparen.


In deze tree moet je niet hakken, dan gaat je axe kapot. Je kan je axe dan wel weer bij bob in lumbridge laten repareren.Geld verdienen met yew's. Runescape_randomevents_ent_yewtree





Dit zijn de yew's die in het bos bij lumbridge staan. deze worden vaak gebruikt. Ik raad je ook gewoon een rustige wereld aan. je kan ook in een pvp-wereld hakken. Daar heb je wel pk'ers, maar het is er wel rusiger.

Geld verdienen met yew's. Draynor_yews



Er zijn nog 1 of 2 andere yew's in lumbridge.



DE YEW LOGS IN VARROCK

Natuurlijk zijn ze er ook nog in varrock. Ik zal nu laten zien waar ze zijn:

Geld verdienen met yew's. Varrock_yews

Dit is vaak een drukkere plek dan de andere plaatsen. Vlakbij de kerk is ook nog een yew.

FALADOR YEW'S

Deze yew's zijn dicht bij falador:

Geld verdienen met yew's. Falador_yews

er staan er 3. De afstand is best groot van elkaar, dus het lopen kan wel even duren. Daarom raad ik je deze manier je ook wel een klein beetje af.

EDGEVILLE YEW'S

Dit zijn de yews de bij edgeville staan, in een pvp wereld kan je het hier vrij goed doen:

Geld verdienen met yew's. Yew_trees_spot_1


DE WINST

Natuurlijk wordt de winst ook nog berekent. Die ga ik nu bereken. Een yew log kost ongeveer 400 coins.

Je hebt 28 plekken in je intervory.

28×400=(even rekenmachine erbij pakken)11.200. Meestal kost het nog 80 coins per log meer, dus:28×80=2.240. Dan doen we: 11.200+2.240=13.240. Meestal is het ongeveer 12.000-13.000.

Dus de winst per intervory is tussen de 12.00 en 14.000.

SLOT

Dit is al weer het einde van de guide. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Dit is een erg bekende manier. Sommige mensen komen zo aan honderden K's. Ik doe dit vaak in een pvp wereld.

Misschien wordt je hierdoor wel zo rijk als hem:king
















Terug naar boven Ga naar beneden
Killerfreeky
Webmaster
Killerfreeky


Aantal berichten : 179
RS main : Rauwe Eend
RS status : Pauze
Registration date : 26-10-08

Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitimeza dec 27, 2008 7:09 pm

Mooie guide, jammer dat het ee best bekende manier is. Voor ftpers met hoog woodcutting zeker aan te raden, voor members zijn er genoeg betere.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tipscape.forumactie.com
cibbekip

cibbekip


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 25
RS main : cibbekip
RS status : Pauze
Registration date : 13-12-08

Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitimezo dec 28, 2008 1:34 pm

Er zijn mensen die niet echt goede plaatsen weten. Dus veel mensen hebben er denk ik toch wel wat aan. Dit is een geschite f2p manier om aan geld te komen. In een pvp wereld houthakken is niet zo bekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pietje560
Moderator
Pietje560


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 28
RS main : Pietje560
Registration date : 29-10-08

Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitimema jan 05, 2009 6:40 pm

Leuke inhoud! jammer dat ik deze guide al een jaar of twee gebruik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn72
Chat mod
martijn72


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 30
RS main : Martijn72
RS status : Member
Registration date : 31-10-08

Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitimema jan 05, 2009 7:02 pm

Pietje560 schreef:
jammer dat ik deze guide al een jaar of twee gebruik Razz

Bedoel je dat de guide van een andere site gekopieerd is?
Of gewoon dat je de manier al kende? bounce

EDIT
Cibbekip, snap je nu hoe je plaatjes moet uploaden Smile ?

~Martijn72, Chat mod cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geld verdienen met yew's. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen met yew's.   Geld verdienen met yew's. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geld verdienen met yew's.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TipScape forum :: Over RuneScape :: RuneScape guides-
Ga naar: