TipScape forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HOW TO GET 99 HUNTER?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
martijn72
Chat mod
martijn72


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
RS main : Martijn72
RS status : Member
Registration date : 31-10-08

HOW TO GET 99 HUNTER? Empty
BerichtOnderwerp: HOW TO GET 99 HUNTER?   HOW TO GET 99 HUNTER? Icon_minitimedo nov 13, 2008 10:38 pm

HOW TO GET 99 HUNTER??

Dit is een guide over hunter.
Hierin ga ik jullie vertellen hoe je het beste hunter naar 99 kunt trainen, of tenminste hoe ik het het fijnste vind.


1-9
Je begint met het overhoop halen van ontschuldige vogeltjes, de Crimson swift in dit geval, deze vogel is rood.
Om deze vogel te vangen heb je een Bird Snare nodig en 1 hunter, deze kan je kopen in de Grand Exchange, of gewoon in de Hunter winkel van Yanile.
HET KAN HANDIG ZIJN OM 1 TRAP MEER MEE TE NEMEN, WANT ALS JE TRAP KAPOT GAAT, LIGT JE VAL OP DE GROND, EN KAN HIJ DUS VERDWIJNEN.
De vogels bevinden zich in Feldip Hills, zie hier een kaartje:
(Het rode vakje laat zien waar de vogel is)
HOW TO GET 99 HUNTER? FeldipHillsGoldenvogel


9-19
Zelfde verhaal, je gaat nu lekker oranje vogeltjes vangen, de Copper longtail, deze bevinden zich in Piscatoris.
Misschien heb je hier wel eens van gehoord, hier ligt namenlijk de enige plek in RuneScape waar je Monkfish kunt vangen.
Op dit kaartje zie je waar de vogels zijn:
(Het rode vakje laat zien waar de vogel is)
HOW TO GET 99 HUNTER? Coppervogel


19-29
Dit zijn de laatste vogeltjes dat je moet te vangen, De Tropical wagtail.
Deze bevinden zich weer in Feldip Hills, Werkt het zelfde, valt niet veel over te vertellen, hier het plaatje:
(Het rode vakje laat zien waar de vogel is)
HOW TO GET 99 HUNTER? Greenvogel


29-47
Yay! Eindelijk weg bij de vogels!
Nu je 29 hunter hebt, kan je Swamp Lizard's gaan vangen, deze vind je zuid-oostelijk van Canifis (!!Priest in peril quest nodig!!)
Dit doe je door een net en een touw in je inventory te nemen, en dan een young tree aan te klikken op de aangegeven plaats op het kaartje hieronder.
Je kan nu 2 traps per keer zetten en vannaf, dus neem 2 touw (Rope) en 2 smell fishing nets mee.
Doe dit zo tot 40, neem dan nog een extra setje mee want je kan nu zelfs 3 traps per keer neerzetten.
HET KAN HANDIG ZIJN OM 1 SETJE MEER MEE TE NEMEN, WANT ALS JE VAL KAPOT GAAT, LIGT HIJ OP DE GROND, EN KAN HIJ DUS VERDWIJNEN.
(Het rode vakje laat zien waar de lizard is)
HOW TO GET 99 HUNTER? Swamplizard


47-59
Dit word een pittig stukje, je moet nu namenlijk de Desert in...
Je moet hier Orange salamander's vangen.
Dit doe je op de zelfde manier als Swamp Lizard's, Alleen moet je wat meer mee nemen, namenlijk Water skins en Desert ropes
(te koop bij Shanty onder de Shanty Pass) anders wordt er pijnlijk op je gehit door de hite van de Woestijn.
Dit doe je tot aan 59.
HET KAN HANDIG ZIJN OM 1 SETJE MEER MEE TE NEMEN, WANT ALS JE VAL KAPOT GAAT, LIGT HIJ OP DE GROND, EN KAN HIJ DUS VERDWIJNEN.
Hier weer een kaartje:
(Het rode vakje laat zien waar de lizard is)
HOW TO GET 99 HUNTER? DesertLizard


59-63
Dit is een makkie, de Red Salamander.
Deze vind je ten noorden van Castle Wars.
Neem Nu 4 of Setjes Rope en Small fishing net mee, want vanaf 60 kan je 4 traps.
HET KAN HANDIG ZIJN OM 1 SETJE MEER MEE TE NEMEN, WANT ALS JE VAL KAPOT GAAT, LIGT HIJ OP DE GROND, EN KAN HIJ DUS VERDWIJNEN.
Hier bevind hij zich:
(Het rode vakje laat zien waar de lizard is)
HOW TO GET 99 HUNTER? RedSala


63-99
Nu word het gezellig, de red Chimchompa's!
Je gaat nu rode levende gasbalonnen vangen om ze vervolgens met duizenden te gelijk op de markt te gooien, waarna Rangers ze kopen om ze
vervolgens weer op andere beestjes te gooien waarop ze meteen ontploffen.
Maarja, dat vergeten we even...
Wat heb je nodig: 5 of meer Boxtraps (kopen in Grand exchange of in de Hunter shop van Yanile).
En Larupia kleding (Grand Exchange.)
Een boog zonder pijlen is handig, omdat je de beestjes anders per ongeluk aanvalt, en dan hitten ze gegarandeerd 5 op je.
Je klikt op een Boxtrap om hem op te zetten, De Chins nemen 1 inventory plaatsje in, dus je kan er 1247 miljoen vangen totdat je inventory vol zit.
Je vangt deze beestjes in Feldip Hills (zie kaartje hieronder).
(Het rode vakje laat zien waar de Chinchompa is)
HOW TO GET 99 HUNTER? Chins


Waarom doe ik dit nu eigenlijk?!
Laten we dat even bekijken, Het is een mooie cape, en het verdiend goed.
De prijs van een chinchompa is ongeveer 650 gp.
Van level 63-99 vang je 47796 Chinchompa's.
Een simpel rekensommetje:
47796 × 650 gp = 31067400 gp, afgerond is dat 31M o.0
Dit is heel veel geld...

Ik hoop dat jullie dit een goede guide vonden, ik hoor het graag als je een foutje vind.


(Deze guide mag op tipscape.nl als je dat wilt hoor Razz)

~Martijn72, Chat mod
Terug naar boven Ga naar beneden
Superwauwie

Superwauwie


Aantal berichten : 8
RS status : Member
Registration date : 19-12-08

HOW TO GET 99 HUNTER? Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOW TO GET 99 HUNTER?   HOW TO GET 99 HUNTER? Icon_minitimema dec 22, 2008 11:08 pm

Nice guide! Handig misschien ga ik die ooit ook gebruiken. Very Happy

Superwauwie
Terug naar boven Ga naar beneden
cibbekip

cibbekip


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 25
RS main : cibbekip
RS status : Pauze
Registration date : 13-12-08

HOW TO GET 99 HUNTER? Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOW TO GET 99 HUNTER?   HOW TO GET 99 HUNTER? Icon_minitimevr dec 26, 2008 7:08 pm

Als ik member was zal ik het wel gebruiken, maar helaas ben ik dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HOW TO GET 99 HUNTER? Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOW TO GET 99 HUNTER?   HOW TO GET 99 HUNTER? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HOW TO GET 99 HUNTER?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TipScape forum :: Over RuneScape :: RuneScape guides-
Ga naar: